شناسه خبر : 32043
شنبه 02 اسفند 1393 , 08:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تدفین مظلومانه"مدافع حرم"دربهشت زهرا/تصاویر

شهید "نقیب الله هزاره" از رزمندگان "تیپ فاطمیون" پند روز قبل در جریان نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه، شربت شهادت نوشید.

یه گزارش جهان نیوز، ظهر امروز، 28 بهمن ماه، پیکر مطهر مدافع حرم حضرت زینب کبری(س) در بهشت زهرای تهران، تشییع و تدفین شد.

شهید "نقیب الله هزاره" از رزمندگان "تیپ فاطمیون" پند روز قبل در جریان نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه، شربت شهادت نوشید. پیکر پاک او، با حضور جمعی از بستگان، آشنایان و همرزمانش، در قطعه 50 از گلزار شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

"تیپ فاطمیون" یگانی است که مجاهدانِ افغان تبار، برای دفاع از حرم زینبی، به عضویت آن درمی آیند. این تیپ از فعالترین یگانهای شرکت کننده در جنگ علیه تروریست های تکفیری است. متاسفانه شهدای "تیپ فاطمیون" در تهران، بسیار مظلومانه و در سکوت رسانه ای تشییع و تدفین می شوند. در مراسم تشییع شهید هزاره نیز تنها تعداد محدودی از بستگان و آشنایان وی حضور داشتند.


شهید نقیب الله هزاره


پدر شهید هزاره هنگام دفن فرزندش


مزار شهید هزاره پس از پایان مراسم تدفین
اینستاگرام
باسلام . خدایی که تو برگزید برای دفاع از حرم فرزندان پیامبرش حتمآ جایی برای تو ای شهید در نظر گرفته است . به خودت بناز که عند ربهم یرزقونی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi